Politica de retur
Potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui produs sau renunțare la un serviciu expiră în termen de 14 zile de la ziua in care consumatorul intra in posesia produsului comandat.
Pentru ca retailromania.ro ofera o gama variata de produse, perioada de returnare a produselor este de 14 de zile calendaristice din momentul primirii coletului, timp în care ne puteți înștiința de intenția dumneavoastră de a face retur.
Aveți la dispoziție două modalități de compensare a returului:
- Înlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe royadrop.eu
- Primirea contravalorii produsului returnat (valoarea acestuia în momentul achiziției).
Odată cu solicitarea de returnare vă rugăm să specificați și modalitatea de compensare aleasă.
- Dacă alegeți înlocuirea produsului cu un alt produs disponibil pe retailromania.ro, dar valoarea produsului este diferită de cea a produsului returnat, vom proceda astfel:
– dacă produsul ales de dumneavoastră este mai ieftin, vă vom returna diferența în contul bancar.
– dacă produsul ales este mai scump, veți plăti diferența ramburs la primirea coletului sau în avans, prin plata cu cardul.
- În cazul în care optați pentru rambursarea banilor, vă rugăm să ne comunicați pe comenzi@retailromania.ro următoarele informații: codul IBAN, de 24 de caractere, precum și numele întreg al titularului cardului.
Returnarea banilor se face exclusiv prin cont bancar, coletele care sunt trimise către noi în sistem ramburs, nu se primesc. Plata returului se face în 14 zile calendaristice de la confirmarea primirii returului și a tuturor informațiilor necesare pentru a face plata (IBAN corect și titularul contului). Va rugăm sa ne sunaţi la nr. +0721 728 293 pentru a grăbi procesul de returnare a banilor! (Program Luni – vineri orele 9-17)
Costuri de returnare:
– Costurile de transport aferente returului sunt suportate de catre client.
– In situatia in care vi s-a livrat alt produs decat cel comandat, sau produsul comandat prezinta defecte din fabricatie , contactati-ne in interval de 72 de ore pentru a reclama aceasta situatie. O sa inlocuim produsul cu unul nou sau o sa va restituim banii. Situatie in care cheltuielile de transport sunt suportate de D+I Activation Agency SRL
Adresa pentru returnarea produselor :
Pentru returnarea produselor va rugam sa ne trimiteti un mail la comenzi@retailromania.ro
Vă rugăm să folosiți urmatoarea adresa pentru returnare:
D+I Activation Agency SRL
Bd. Pipera nr.1i, clădirea Admax Center, etajul 4, biroul 10, Voluntari, Ilfov, 077190
Pentru orice alte informații, va rugam să ne contactați prin e-mail, la adresa comenzi@retailromania.ro sau telefonic la numărul +0721 728 293 (luni – vineri, 09:00 – 17:00).
Conditii pentru returnarea produselor:
– In termen de 14 zile calendaristice, trebuie sa ne anuntati telefonic sau pe email de intenția dumneavoastră de a returna produsul.
– Produsul să nu prezinte semne de purtare, semne de uzură, semne de lovire, etc..
– În momentul predării către firma de transport, produsul trebuie împachetat corespunzator. In cutia originala sau cel puțin într-o altă cutie, impreuna cu toate documentele care l-au insotit. Astfel incat sa nu se deterioreze în timpul transportului.
– Ne rezervăm dreptul de a refuza și de a trimite înapoi către dumneavoastră orice produs care prezinta semne de uzura si nu îndeplinește întocmai condițiile de returnare. Excepție fac doar cazurile în care produsele au defect de fabricație.
– Denunțarea contractului in mod repetat, returnarea repetata de produse, fara o justificare reala sau obiectiva, va putea fi considerata un abuz.
Conditiile de mai sus fiind cumulative, lipsa uneia da dreptul furnizorului de a refuza returnarea si restituirea pretului.
Garantia produsului:
Pentru produsele cumpărate de pe retailromania.ro oferim o garanție comercială de 14 de zile de la data cumpărării, doar în cazul respectării tuturor conditiilor de intretinere si folosire a produselor.
Alte prevederi
- Prevederile prezentului document se completează cu dispozițiile O.G. 34/2014, in cazul achiziționării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta
- Acele produse la care producatorul impune conditii speciale de depozitare NU vor fi acceptate pentru returnare de catre RetailRomania, in conformitate cu OUG 34/2014 Art. 16 Lit. d).
- Contravaloarea produselor comandate, livrate de Retail Romania si ulterior returnate de catre clientul cumparator, in conditiile sus-mentionate, se va restitui exclusiv prin transfer bancar, in contul personal al clientului cumparator, cu exceptia cazului in care acesta imputerniceste in scopul aratat o terta persoana, prin act autentic notarial, inscris care se va prezenta in original furnizorului.
- Pentru produsele returnate care prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgârieturi, lovituri, etc. retailromania.ro va avea dreptul de a alege dacă acceptă sau nu returnarea sau daca diminueaza suma returnata, proportional cu deficienta constatata la returnare, sens in care, prin transfer bancar, clientului cumparator ii va fi restituita exclusiv aceasta valoare. Renunțarea la contract și restituirea produsului se va face în conformitate cu instrucțiunile prezentate la Anexa B din OUG 34/2014.
- În cazul exercitării dreptului legal de returnare a produsului, retailromania.ro va rambursa contravaloarea acestuia, prin transfer bancar in conditiile sus-mentionate, in cel mult 14 de zile de la primirea produselor, cu exceptia cazului in care se constata ca produsul returnat prezinta lipsuri, deficiente, deteriorari, etc, situatie in care pretul se va reduce proportional, potrivit art.5.